ضرورت ترویج سبک زندگی جهادی شهدای زن برای مقابله باسبک زندگی غربی

به نقل از سایت اخبار انقلاب و دفاع مقدس :    

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس پیام مقاومت خود را به جهان صادر کرد و نمونه آن را در مقاومت عظیم ملت لبنان در جنگ ۳۳ روزه لبنان و همچنین در مقاومت مردم غزه و یمن شاهد بودیم.

مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، در جلسه دیدار با دکترعلی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نجوا رعد مدیر موسسه احیاء لبنان، زهیه سعد معاون مدیرموسسه احیاء لبنان در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر ضرورت ترویج سبک زندگی جهادی و اسلامی شهدای زن برای تحکیم خانواده و مقابله با سبک زندگی غربی تاکید کرد و گفت: سبک زندگی مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس از موفق ترین  سبک های زندگی جهادی و اسلامی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شده بود در دوران دفاع مقدس نیز این سبک زندگی ادامه داشت و زنان برای دفاع از دین و آرمان های بلند انقلاب به طرز شگفت انگیزی از خود گذشتگی و ایثار می کردند در آن دوران برای زنان نه زندگی تجملاتی مهم بود ونه هیچ چیز دیگر فقط و فقط دفاع از ارزشهای دینی مهم بودو به حق دوران دفاع مقدس ملت ما را به خودباوری رساند و ما توانستیم با تأسی از آن دوران شعار«ما می‌توانیم» را امروزمحقق کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خودکفایی در ادوات نظامی را از برکات دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: در دورانی که کشور نیازمند یک سیم خادار برای مرز بندی خاک خود و خاک دشمن بود هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی این کشور بتواند در تولید ادوات نظامی خود کفا شود  و امروز به برکت  دوران دفاع مقدس امروز به یک قدرت نظامی در منطقه تبدیل شده‌ایم.

مجتهدزاده با بیان اینکه جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که با ایثار شیرزنان و دلاورمردان ذره‌ای از خاک کشورمان و همچنین ذره‌ای از ارزش هایمان از دست نرفت، تصریح کرد: ملت ایران توانست پیام انقلاب اسلامی را که همان  مقاومت ملت ایران بود را به جهان صادر کند، نمونه آن را می توان در مقاومت ملت لبنان درجنگ ۳۳ روزه لبنان در مقابل اسرائیل جستجو کرد.

وی در ادامه گفت: در راستای تبلیغ سبک زندگی ایرانی و اسلامی، برنامه‌های مختلفی مانند همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، کارگره سواد رسانه و خورشید خانه ات باش و... را برگزار کرده‌ایم. پیشنهاد می کنم برنامه‌های فرهنگی مشترک بین لبنان و ایران با محوریت سبک زندگی شهدا و با هدف آموزش به نسل جوان به منظور داشتن زندگی مستحکم‌تر داشته باشیم.

وی یادآورشد: هفت هزار زن شهیده در ایران  داریم که هر کدام از آن‌ها قابلیت تبدیل شدن به یک الگو و مدل را برای زنان سوری و زنان ایرانی را دارند و می‌توان آنها را  به عنوان یک الگو به جامعه معرفی کرد. دشمن وقتی خود را در جنگ سخت ناتوان دید به جنگ نرم روی آورد و جوانان ما را نشانه گرفت. از این رو بر ما واجب است که با برگزاری کلاس‌های سواد رسانه جوانانمان را با توطئه‌ها و ترفندهای دشمن آگاه سازیم و برگزاری چنین کارگاهی را به عنوان یک مدل موفق به موسسه احیاء توصیه کرد.

وی در پایان گفت: این دیدار به منظور انجام همکاری های مشترک و مستمر بین نهادهای فرهنگی موسسه فرهنگی احیاء لبنان و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس صورت گرفت .

155
0 0

لینک های مفید

طراحی لوگو دراصفهان

بروزترین بانک اطلاعات مشاغل

کرم پودر

سنگ برای قرنیز ساختمان

لوازم یدکی اس دبیلیو ام SWM

معرفی برترین رمان ها


$(window).load(function () { 'use strict'; function activeStickyKit() { $('[data-sticky_column]').stick_in_parent({ parent: '[data-sticky_parent]' }); // bootstrap col position $('[data-sticky_column]') .on('sticky_kit:bottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'static'); }) .on('sticky_kit:unbottom', function (e) { $(this).parent().css('position', 'relative'); }); }; activeStickyKit(); function detachStickyKit() { $('[data-sticky_column]').trigger("sticky_kit:detach"); }; var screen = 768; var windowHeight, windowWidth; windowWidth = $(window).width(); if ((windowWidth < screen)) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } // windowSize // window resize function windowSize() { windowHeight = window.innerHeight ? window.innerHeight : $(window).height(); windowWidth = window.innerWidth ? window.innerWidth : $(window).width(); } windowSize(); // Returns a function, that, as long as it continues to be invoked, will not // be triggered. The function will be called after it stops being called for // N milliseconds. If `immediate` is passed, trigger the function on the // leading edge, instead of the trailing. function debounce(func, wait, immediate) { var timeout; return function () { var context = this, args = arguments; var later = function () { timeout = null; if (!immediate) func.apply(context, args); }; var callNow = immediate && !timeout; clearTimeout(timeout); timeout = setTimeout(later, wait); if (callNow) func.apply(context, args); }; }; $(window).resize(debounce(function () { windowSize(); $(document.body).trigger("sticky_kit:recalc"); if (windowWidth < screen) { detachStickyKit(); } else { activeStickyKit(); } }, 250)); });