به نقل از سایت اخبار انقلاب و دفاع مقدس : به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) منطقه ۱۲ تهران در بازدیدی که با حضور ۱۵ نفر از ائمه نمازجماعت منطقه ۱۲ تهران روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه سالجاری از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفت با بیان این مطلب، گفت: در معرفی و شناساندن ظرفیت های مهم فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس نباید از ابزار تبلیغاتی رسانه ملی غافل شد.
علی رحمتی نیا مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) منطقه ۱۲ تهران در بازدیدی که با حضور ۱۵ نفر از ائمه نمازجماعت منطقه ۱۲ تهران روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه سالجاری از باغ موزه دفاع مقدس صورت گرفت با بیان این مطلب، گفت: اولین بار که از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس دیدن کردم زمانی زیادی نمی گذرد، به دلیل جذابیتی که این مجموعه برایم داشت علاقه داشتم دوباره از باغ موزه دفاع مقدس بازدیدی داشته باشم که دومین بار، باحضور ۱۵ نفر از ائمه جماعات ناحیه امام خمینی (ره) منطقه ۱۲ تهران این مهم حاصل شد. در این بازدید سعی کردم با دقت بیشتری به توضیحات راویان گوش فرا دهم و باید بگویم اگر چنین موزه ای با موضوع جنگ و تاریخ ایران اسلامی در کشور راه اندازی نمیشد حق شهدا، جانبازان، ایثارگران بحق ادا نمیشد، جای شکر دارد که مسئولان این حوزه به فکر این امر مهم بوده اند و جا دارد از مسئولان و زحمت کشان این مجموعهی بسیار باشکوه و با محتوای فرهنگی قوی از تاریخ جنگ ایران تشکر و قدردانی کنم.
وی بابیان اینکه تاسیس باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شبیه روایت گری سوره شهدا است افزود: راه اندازی موزه دفاع مقدس این نکته مهم را برای همگان یادآوری و تاکید می کند که دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نه تنها به دست فراموشی سپرده نشده است بلکه با تاسیس یک موزه اختصاصی ویژه جنگ ما توانسته ایم پیام راستین و بحق شهدا را همانند پیام قیام عاشورا، ایثارگری، مقاومت و وفاداری را به نسل جوان امروز که در هشت سال دفاع مقدس حضور نداشتند را برسانیم. رحمتی نیا با بیان اینکه رساندن پیام شهدا پس از جنگ از مسئله جنگ مهمتر است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاریخ گویای وقایع مهمی است و زندگی و حضور در آن زمان برای مردم میسر نیست در این برهه از زمان باید بتوانیم دستاوردهای جنگ و رشادت های رزمندگان و شهدا را به تصویر بکشیم و باغ موزه دفاع مقدس توانسته است این امر مهمه و خطیر را به سرانجام برساند.
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه امام خمینی (ره) منطقه ۱۲ تهران با تاکید بر استفاده از ابزار تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت های موجود در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان و همه قشرهای مختلف مردم، اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با برقراری پیوند عمیق با صداوسیما می تواند از این ابزار قدرتمند رسانه ای امروز که در روستاهای دور افتاده کشور هم در دسترس همگان است تبلیغات گسترده ای را برای آشنایی، معرفی و دعوت از تورهای مختلف مردمی برای بازدید از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام دهد.
و جا دارد باغ موزه دفاع مقدس بااستفاده از ابزار قدرتمند تبلیغاتی رسانه ملی به مردم معرفی شود.